// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

#1
Thursday, July 26, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. Hi readers! FUH FUH. tiup habuk sikit dalam blog ni XD kesian baby aku dah lama tak kena jenguk. 

Seriously aku dah bosan penat maw perah otak cari idea apa yang maw merepek dalam blog ni. sumpah otak dah berkarat lama tidak diguna. hahaks*ketawa gedik. Btw, Happy Fasting Days to all muslims. Haa! jangan ponteng puasa okay sayang sayang sekalian. muahhhh sikit kat dahi ;D

Okay, today I wanna story about my life yang tidak berapa nak syok sangat. yalaaaa, apa yang nak di syok-kan. Still hidup as Student lagi ni and Im still wearing uniform school. OMG tolonglah jangan ketawa! aku baru ja masuk kelas 3 weeks ago. lambat bukan? yeah I know. sengaja bah :)

Kamu bayangkan, baru masuk kelas assignment suda berlambak. Thanks God! aku still ingat lagi first day kat kelas. Masuk kelas punyalah pemalu aku ni #baru taw. Time tu kelas Pengajian Am, aku ingat after register maw ikut my mom pulang bah. sekali kena suru masuk kelas. dafuq? tercatatlah dalam sejarah kehidupan aku yang aku ni student Pra Universiti SMK Putatan. peace peace buat muka comel. HAHA

Ohhhhhhhhhhhhhhh Mcd KKIA, really really miss you :'( sudah terlalu lama cuti. ni pasal sekolah la! pengalaman kerja di mcd takkan pernah aku lupa. Dicaci maki customer, dibenci oleh orang2, dan lain2 takkan hilang, pudar atau sewaktu dengannya didalam kepala otak aku. thanks to all manager and crew mcd kkia! tunjuk ajar kamu semua, aku tersangatlah hargai. tunggu aku cuti panjang baru aku boleh kerja sepenuhnya. LOVE MCD KKIA. *much love from me*

psstttt pstt! perasan tak kat dalam mukabuku aku dah tak in relationship ngan Balqis Faiqah aka My Besfriend :) sedih juga haritu dapat mesej dari dya, dya kata dya nak buh aku as sister jak sebab hal tertentu jak lah. kaw, kaw dan kaw tidak payah taw. heee. dya kata lg klw dya online dya maw change, ngam2 aku online time tu and dya pun online gak. pelik dya tak change pun. aku gagahkan tangan aku walaupun tak segagah mana edit relationship tu. tapi aku tak ubah as sister, aku ubah as Partner. aku sedih gilaaaaaaaaaa time tu. sumpah sedih! dya bestfriend aku yang paling aku sayang selain Pijan. macam tak sanggup nak ubah relationship tu. lepas ubah terus offline. niat maw menjaga hati lah konon. hampeh tak terjaga juga ~ balqis msj malam tu, dya kata mcm2lah. tambah sedih. for kish, makcik minta maaf buat macam tu. ni untuk kebaikan kish juga. kirim salam kat kawan2 hostel & Abu (bukan nama sebenar) wkwkwkwk :P

MUHAMMAD AMIN BIN MOHD MUSTAN. ohmygoshh! nama ni always kat hati aku okayyyy. sayang bangettt kat dya. aucak aucak Amin! iloveyou :') thanks always selalu dengan org yang gedik ni. org selalu merajuk ngan abg kan kan? jgn ambil hati. org saja maw testing tu. abg taw jua kan? heh. thanks juga selalu jd bodyguard org. takce care always k sayang? Love you <3

Next week trial STPM. wish me luck guys :) Jum study geografi. Bismillah

Older Post | Newer Post