// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

\hurt/
Saturday, December 3, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum sayang 

Pada hari baru, hari indah dan time yang indah iaitu Subuh, aku merajinkan diri untuk membuat new post. sebelum start baca bismillah slow-slow. done? ok jum sambung. haritu kan #eh bukan nk haritu sgt. baru ja beberapa hari yang lepas. aku dapat text dari seorang kawan aku. aku ngan dya memang bestfriend dan kalau kami ada masalah, kami suka share. so now dya ada masalah, dya share kat aku. bila dh share problem tu sah-sah lah aku akan menolong. aku kalau boleh memang mau tolong semua kawan aku yang ada masalah. tk kira masalah jiwa atau duit, insyaAllah aku akan tolong. aku tolong pun dengan IKHLAS. nk dijadikan cerita skrg, kawan aku tu, share punya share masalah dya kasitau aku satu hal yang buat aku sedih. sedih sangat-sangat. aku tktaw apa masalah orang tu kat aku, setahu aku sejak dua menjak ni aku ok ja dgn orang tu. kira tkda problem lgsg. aku taw lah perangai aku ni selalu menjengkelkan orang. aku buat semua tu pun ada sebab. dan sesiapa tidak tahu dan tdk akan pernah tahu apa sebab tu. aku bukan jenis maw meluah sgt kat org. aku perasan aku ni gedik, sombong, dan macam-macam. tapi tkkn sbb tu kaw nak suh kawan aku tu jauh dari aku? kaw tdk sedar ka perbuatan kaw ni menyakitkan hati orang? please jgn memecah belahkan silaturrahim antara kami. berdosa besar tu. kaw taw kan? lagi satu wahai KAWAN, if tk suka perangai dan tdk suka berkawan dgn aku, kenapa tdk berterus terang saja depan-depan. jumpa aku dan kita selesaikan masalah ni baik-baik. bukan dgn cara kaw suruh bestfriend aku tu menjauhkan diri dari aku. aku tahu kaw sekarang ada masalah juga. tapi please jgn babitkan aku skali. aku sedih lah. seriously you're hurting me. aku ingat kaw kawan yang baik, tetapi sangkaan aku melencong jauh sekali. psttt! pandai kaw lagak baik kat depan aku kan? tahniah lah. harus aku akui kaw memang pelakon yang berbakat.
aku sudah maafkan kaw untuk semalam dan juga hari-hari yang akan datang. jika esok, kaw atau aku ditakdirkan mati, kaw tidak berhutang apa-apa pada aku. 

Older Post | Newer Post