// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

panas!
Saturday, October 29, 2011 | 1 comments
Assalamualaikum. hello! hati gua harini manyak panas. panas macam mana pun gua tatap bagi salam! gua rasa macam maw bunuh saja lu harini. lu manyak bikin gua sakit hati. lu apahal? lu tarak puas hati face to face lah. lu pkir lu bikin gua panas lu hebat? lu salah beb! gua tidak maw manyak mencarut disini. gua simpan didalam hati. fuiyohh! kadang2 gua tabik dgn gua punya hati. gua hati manyak sabar ohh. bukan macam lu punya hati! ehh lu ada hati ka? puih puihh! gua benci lu! lu jangan pkir lu boleh sakitkan hati gua. lihat satu hari nanti, gua akan balas apa yang lu sudah buat sama gua. lu tunggu saja! 

#EMOSI terganggu

Older Post | Newer Post