// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

potpet raya Part 2
Sunday, August 28, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum. blurpppppppp* maaf-maaf. aku kekenyangan sgt la skrg. otak pun jem :/ okay memula baca bismillah. ayukkkkkkkkkkkk :D done sayang? im done! hihi. kita sambung cerita tadi okay. yang tamoh baca please blah laju-laju. anda hanya akan membuangkan masa anda disini. hehe jahatnya aku (: kasut raya, DONE, baju, DONE. maw story apa lagi ea? rumah terbukaaaaaa? ahh malas lerr. belum raya camna nk story. haha. kita story about style shawl okay? tetiba dpt idea yg tdk sbrpa maw story. confirm raya tahun ni korg pakai shawl kan? kan kan? aku jugaaaaaaaaaaaaa pakai shawl weh XD saja bgtaw ~ korg pakai style camna? meh lerr tunjuk sikit kat aku. actually aku ni still baru dlm kes membelitkan tudung. my bestie FARAHDIANA yang suggest kan pakai shawl. firstly tamoh pakai coz tdk confident sgt. yalaa pompan kan nk yg terbaik tuk diri dorg. begitu gak ngan aku. dulu salu kata ' eh ngam ka aku pakai shawl? muka tk bulat? kang tercekik sbb berbelit camna? naya aja aku'  haa kira macam tu la aku cakap. haha. selang bpa hari terfikir nk pakai shawl, aku usha2 la pakcik yotube. cek tutorial sana sini. thenn tadaaaaaaaaaa! aku jumpa tutorial from hana tajina. hikk my idol <3

ni style plg hot kott aku pernah tgk. raya ni maw test :D jgn jeles haaaa. wek. lain-lain tuto from hana tajima just search saja yahh sayang.

Older Post | Newer Post