// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

potpet raya Part 1
Sunday, August 28, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum and salam Ramadhan to readers (; hi peeps, how are ya? good? oh yeahh! mesti semua semangat nak raya kan? dah beli baju raya belum? kasut? hmm even dh raya ke 28, aku belum beli kasut raya okayyy. please percaya :/  ha! sapa yg dh beli tuh meh nk jenguk jap. kot2 la aku berkenan ngn style mcm tu boleh gak aku beli. HAHA. pstttttttt! agak-agak ada yg style macam ni tk?

hello girls! this is superdouble awesome okay! arghh falling in love with this high heels since im in form3. haha terlalu muda untuk meminati style fesyen camni bukan? yeah aku peduli apa kaw maw kata apa. yang penting aku suka. hihi. oh god! if ni kasut raya aku tah apa la jadi ngan diri ini. menghadap kasut 24jam kali. eh eh maw cakap ni. kaw perempuan klw tk reti pakai high heels tkyah pakai kasut tu boleh? pelik lah tgk kaw terjongket-jongket ngn kasut tu. better sedekah kasut tu kat aku. dapat gak kaw pahala. kan kan? hikk ~ tapi kannn aku rasa-rasa tk sesuai pakai style camni time raya. tah laa, bg aku klw nk sambut sesuatu perayaan biarlah bersederhana. cewahh itu konon saja. haha. klw boleh raya ni maw sandal simple saja. simple, lawa dan sesuai ngan aku. macam niiiiiiiiiiiiiii :D

simple kan? hehe. simple tapi aku suka ♥ nampak sangat lerr raya ni aku ladies dgn pakai kasut2 camni dan dress. haha. macam tidak percaya coz ni tahun pertama raya pakai gaun. DAN TIADA JEANS (; aku maw berubah dh. katakan bye kepada seluar dan hai kepada gaun. one more thing, hai stokin! haha. tiba-tiba teringat usha stokin haritu kat giant with AYU. harga stokin just 99sen dan design-nya sangat-sangat sweet.  sesuai untuk kanak-kanak riang macam aku ni. bhaha statement tk boleh blah. okok, tkkn maw story about kasut saja kan? jom share about baju pula. hihi. sekarang ni orang dah gila fashion. lagi-lagi remaja yang nk membesar tuu. haa ingt fashion tetap fashion, tapi jaga cara pemakaian tu. for perempuan yang bertudung, pleaselah berfikiran waras sikit. skrg ibarat kuah kari dh melimpah-limpah di kk bila ternampak perempuan bertudung tapi pakai lengan pendek, ketat and leggings. wow kaw memang hebat la perempuan! kaw pakai macam tudung tu just nk tutup kepala or what? huh? aku marah ni aku marahhhhhhhhhhhhhhhh! ya Allah! sumpah aku tdk suka tgk benda2 camni.menyakitkan mata ja. kaw tahu? kaw sama saja dengan perempuan yg tdk bertudung. malah mereka lebih bagus sebenarnya drpd kaw. mahu tahu kenapa? dorg tahu dorg tdk memakai tudung, so cara pemakaian agak kurengg pemandangan juga lah. tapi kaw tuh dh la kepala bertutup, apa kes pakai legging, ketat dan baju lengan pendek? urghh!
eh kirim salam kat cardigan! HAHA

see ~ ni namanya kurang didikan okay yuols. geli lah tgk org yg camni. kahkah geli makkk. terlebih moden. ngee :/ tah apa-apa la wehh. sumpah tiap kali tgk gmbr tuu mesti tergelak. maaf ya empunya badan. kaw buat lawak doe. klw tk buat, tk la aku gelak. hahahaaha argh sakit perut -,-' okay sayang sayang sekalian, aku sambung cerita petang kang. tkda idea pas tgk gmbr pompan comel kat atas ni. bye

Older Post | Newer Post