// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

kaw PENGEMIS!
Saturday, June 11, 2011 | 0 comments
heyy. harini aku amat geram sedikit kat seorang minah ni. even dya nda buat salah kat aku harini, aku tetap geram. pelik bukan? okay untuk memahamkan korang, macam ni. setelah sekian lama aku nda nampak dya online FB, aku ternampak dya online. so aku usha2 laa wall dya. then ada satu perkataan yang menarik aku untuk membaca sehinggakan aku teringat kes last year. OH KES la sangat :)

ni haa binatang yang aku cakap tuu :) kasik zoom klw nda nampak.

HMM. kaw tuu perempuan, jagalah sikit adab. macam inda malu ohh ~ malar meminta spen. last year aku jadi mangsa kaw kan? still ingat? meh meh aku ingatkan. kaw takda kredit, kaw mintak spen kat sapa? aku jugaa. kaw minta spen makan, sapa spen? aku lagi. weii perempuan. aku bukan maw ungkit laa tapi sampai bila maw jadi peminta sedekah ni? bagus kaw sana cari kerjaaa. bikin susah urang jak kalaw hidup. FALUI :) one more thing sayangg, aku ada special gift untuk kaw. hihi

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


p/s: hujan lebat wehhh!

Older Post | Newer Post