// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

^______^
Sunday, June 12, 2011 | 0 comments
ehemmm hi pakcik makcik nenek atuk anak buah adik-beradik dan semua manusia :) Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh kepada yang beragama Islam. Please jawab okay. hihi. Today aku ngan family BBQ kat rumah my auntie at Likas. even nda ramai ahli keluarga yang join dan simple, dinner tetap meletup. aku cakap sekali lagi, MELETUP. haha tokekk (; pleaselah percaya aku sangat malas untuk menolong tadi. takat angkat pinggan, angkat pi dapur bule laa. tapi klw bab2 memanggang ni aku ndamaw. nda suka asap ;D  sementara menunggu MANGSA2 yang dibakar ituu dimasak, muncul-lah kegilaan aku bersama Balqis dan Sofiah, kazen aku. First time juga ni berwebbie ngan Sofiah. hahaha

 macam orang gila pun ada =='

 OMA! kenapa dorg buat mata JULING nda ajak aku? urghh

 belum ready sudah ditekan snapshoot. STUPID

 peace* mukaa tokek

 peah & ina 

 manusia

  setelah sekian lama nda ambik gambar ngan jelir2 lidah ni. awww

 hey idiot! aku chubby (:

 sumpah peah comel! haha

 tiada unsur2 menguluk orang cina k. klw kamu terasa, aku lagi terasa :)

 tayang HP buruk aku dengan wajah yang buruk

 sewel*
 kami kasik rasmi doa makan lerrrrrrr (:

nahhhh! webbie ngan adam si gumuk :)

maaf lerrr camera lappy ni buat hal pulak. haihh. btw aku memang hodoh dan gemuk (: so pada yang ada hati kunun2 ngan aku tu better batalkan niat kamu maw kapel ngan aku. nyampah bukan dengan gambar2 aku kat atas ni? yahyah i know :) bukan selalu dapat buat kerja gila macam ni. peace weh! haha


 p/s: esok beli kasut baru sekolah.hikhik. suka!


Older Post | Newer Post