// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

huh? aku manja?
Friday, May 6, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum wbt (: post kali ni amat mengGELIkan perut aku sikit. actually maw update smlm tetapi kepenatan telah menghalang aku. ok story dya mcm ni. pada suatu pagi, burung2 pun berkicauan [ ikut usop wilcha jap ] time pelajaran tah apa tuh aku ngan hunny dyra berkurapak . storymoryy about my voice. alahai~ siyes kawan2, suara itu kepunyaan aku! tapi suara rock bukan suara manja! wahaha. haritu, aku call dyra then luah something kt dya. first dya teragak2 maw ckp. aku pelik lah kan coz kitaorg slalu jua bercerita kat kelas. mati laa malu maw ckap ngan aku? haha apa kes derr? tettt. cuba teka apa jawapan dya pabila aku menanya pada esok punya esok bin esok anak khunsa esok dan esok? dya kata suara aku SUARA MANJA! dya nda knal suara aku! dya bilang suara aku lain. wahahaha . see~ perut aku sudah tergelak bagai tergeletek dengan pernyataan itu. auw auww muwahs :D pastuhh esok dya, aku call bestie. boleh2 dya ckp kat aku cmni ' minah, klw ckp nda manja2 boleh ka? nda jua aku tergoda ngan suara manja kaw tuh ' mataiii bro. cakap berlapis boleh? ituu suara ori ok. ndaa jua aku maw goda bestie sendiri. apa barang? hahahaha gila!

p/s : pada yang comel loteh dan hensem mcm beruang, jom like page ala2 korean ni. maw like? tekan sini <3 terima kasih daun keladi. kalau panjang umur, kita jumpa lagi

Older Post | Newer Post