// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

aku merepek mcm org tua =='
Saturday, March 19, 2011 | 0 comments
ehem ehem ~ testing one two three :p hey assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh kawan-kawan (: OMG ! lama suda tk update 'BABY' aku ni . almaklum lerr pelajar harapan mestilah selalu belajar . HAHA perasan deh gue ~ aku update ni pun sbb bro farhan suh update . btw thanks yaa :D nk follow blog farhan ? nak nak ? klik sini . hehh ~ alahai malasnya aku -,- err hello ? hello ? haha ! dlm cuti sminggu ni sumpah aku buat benda yg tk berfaedah . menyesal sggh ! howaa ~ kamu , kamu dan kamu mesti study kan time cuti seminggu ni ? aku jeles -,- grr . sesungguhnya aku amat merindui warga 5B . hukss teramat rindu wokay ! hm hm next week ujian eko , math , sej . bm pula ada ULBS . aduh makk :/ nasib baik suda sdia bahan untuk ulbs tuh . yeyy ! ULBS nanti aku akan ditemani oleh Farah as Doctor , dyra as pengerusi and me as datin . hahaa ! jgn jeles yaa (: peace ^_^  berkenaan muka buku , aku amatlah membenci segelintir kaum wanita yang menggunakan bahasa kasar . eh perempuan , jgn la ayat tuh sikit . klw gado pun tkyah la nk smpai gy heboh kt FB . kecoh lah (: just buat dunno kt org tuh . wokay ? aku bkn nk mrh la kan tapi malu lerr kaum laki baca . haihh aku pulak yg malu . kaw tau ? tau ? haiyaa ~ klw muka cantik , bhsa pun msti cantik . tk bgitu ? huhu .  yaww friends ! esok2 aku update lagi (: aku janji . muwahss .

Older Post | Newer Post