// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

hari kedua sukan (:
Wednesday, February 2, 2011 | 0 comments

helohelo (: today aku teramat la letih ok ? siap ngan badan yang sengsara ini , aku cepat badmood :/ sorry pada sesapa yang aku marah td . tadak niat pon mau marah-marah (: ok kembali kpd tajuk aku yg sweet ni ( sweet kaa ? ) aku mau story laa harini best sgt2 kat school . cos harini aku ngan kengkawan byk SNAP gambar . haha ! beside that , siap lunch ngan yaya dan farhan . auww first time aku lunch ngan farhan . best tu best juga laa . kami sempat bergosip & mengumpat . Opss dosa dosa . haha . tapi apakan daya nobody perfects (: eh sebelum aku lupa , aku sempat ambik gambar adk pika ! ahaha . sumpah dia cute <3 esok-esok aku update bout SALMAN AL-FARISI ok . just wait ~ huehue . Jom nikmati gambar-gambar yang aku snap tadi .

adzrul , fazirul & farhan

encik ahmad farhan bin ismail

mamit , jijah & idah

mamit & jijah


                                                    ika , yaya , ieta & dyra

ieta , yaya & adk pikaa <3

selebihnya tgk kt fb aku la ea (: malas nk upload bebyk . haha

Older Post | Newer Post