// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

17 FEB 2011 : HARI PUNYA HARI KEPADA HARI
Friday, February 18, 2011 | 0 comments


haihh ok ~ assalamualaikum wbt ols* today aku teramat lah badmood plus pening -,- start jam 6 pagi suda badmood . hebat kan ? aku tau aku hebat . ndapaya bising2 . haihh

1st : jam menunjukkan hampir jam 6.30 pg . batang hidung DATIN *** masih lg tidak kelihatan di kawasan rumah . OMG ! klw boleh mau saja aku lempang minah tuh (: klw suda menumpang tuh ikut la cara menumpang . jangan over kedot . makaihh geli aku ! then suda jln bru laaa terhegeh-hegeh mcm itik berjalan pi kereta . aiyakk . skali lg kesabaran aku tergugat . shit !

2nd : haa ni yg paling aku rasa sial lah (: smpai ja di skewl trus ENCIK MATA BESAR tnya soalan bonus . ' deyll , kaw pandai menari ? sambil ketawa* ' hoii mamat ! aku tau kaw mesti olok aku psl gambar yg aku pakai bju BAJAU SAMAH tu kan ? agak2 la woii ! jaga mulut kaw tuh bebaik . makin hari makin menyampah aku ngan kaw ! neway , kaw sooooooooooSIAL ((: eh kaw sosial kan ? mulut kaw tuh nda bersih suda . so jgn mau samakan diri kaw ngan budak sbh . bdk sabah lebih baik dari kaw lah . sedar2 la diri tuh sikit k (:

3rd : ok ok . ni kira nda brapa badmood laa . time ni aku rasa ok suda badmood tuh sikit . sikit sahaja (: hee ~ hasanal pinjam jam tgn aku cos dya perlukan untuk buat eksperimen . pstttttttt ! td kat kelas sains buat minyak wangi* wow ! ok kembali pd story . aku kasik pinjam laa kt sanal , tp si bagong yg pakai . adui aduii . sah klw dya yg pakai susa mau kasik balik ngan aku .dan JANGKAAN aku TEPAT ! selamba dya kata esok dya pulangkan ? OMG ! sabar aja lah -,-



nda kan badmood jak dlm satu hari ni kan ? ohh tidak (: story bout happy lagi k ? ~~~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.heee ~ MR.S menceriakan hari-hari aku . omg omg ! teramat syg kat dya (': iloveyou lah ! wekk :p pst psst ! dya dah tukar prof pict fb aa . sungguh aku terpikat ! HAHA . tok masa skrg nih dya kasik private prof pict album dya . huh nampak sangat pelukik ! ahaha nasib baek dya inda brapa pfm ckp sbh . yg phm2 tuh dendiyam suda (:
.
.

.
.
.
.
.
.
.
 tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

sorry ambek gmbr ni without your permission :D jgn mara haa ! antara gmbr yg aku suka . wootwoot . ilysm (':


Older Post | Newer Post