// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

latest :D
Sunday, January 30, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh . auwww (!) lama suda tk online . serius doe aku rindu ngan BABY aku yang sorang nih (': before nih aku tersangat la sibuk . so takda masa nk online fb n blog :/

ok ! memandangkan suda 3 minggu berada disekolah , banyak story mau share kt blog . first nk bgtau aku ada kawan baru ! yeyy :D cik nurul hadira aka dyra . manis orangnya . datang jauh dari negeri kedah . hehe . yang paling best , dia seotak ngan aku ! hahaha . and now aku duduk diantara cik fara dan cik dyra . happy2 (: dua-dua kawan yg baik . wootttt* but sedih jugak laa terpaksa berpisah ngan alya dan ieta :/ dorang geng aku last year . sobs )': P/S : last year saya budak jahat dan this year saya budak yang baik . HAHA

macam tahun-tahun yg lalu , ada saja budak yang nakal didalam kelas aku . whoapp ! jgn mara yaa kepada sesapa yg terasa (: ngee* tapi senakal-nakal dorang , dorang pandai . sumpah aku kagum !! haha . next week , sekolah ada sukan . aku ikut 4x400m saja . agak-agak aku boleh lari kaa ? jengjengjenggg ~ isnin ni ada merentas desa . harap-harap lerr aku boleh lari . apa-apapun go SALMAN AL-FARISI ! heh =.=

cerita baru kang aku update yaaa . byee^^


Older Post | Newer Post