// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

sweetdream :)
Friday, October 29, 2010 | 0 comments
heyy . comel kann title aku ni kan ? kan ? apa yang aku maksudkan dgn sweetdream tu ? mimpi baligh ? HAHA . ohh tidak ! sweetdream yang dimaksudkan ialah smlm aku tidur [ semestinya tidur dahulu baharu mimpi ] aku mimpi aku stdy kat america dalam usia yang muda means aku SEKARANG . then speaking english laa konon ngan sorang budak pompan . nama dya ? ntah laa . 

permulaan mimpi : aku dapat biasiswa pi america . nama tempat tidak diketahui . mempunyai seorang kawan berbangsa cina tapi telah menetap di america sejak dilahirkan . berumur 9 tahun manakala aku ketika itu 16 . HAHA .

isi-isi : pada satu hari , kami telah merancang mau bfast kat mcDonald . then kami pegi laa mcd . sesudah sampai  kami memesan bubur ayam . YUMMY <33 

perumitan : tunggu punya tunggu pesanan kami tidak dihidang . lalu kami melihat jam suda menunjukkan jam 2 ptg . OMG ! kelas kami bermula jam 2 . lintang pukang kami larii ke sekolah dan meninggalkan mcd tuu . hahaha . sesampai kami disekolah kami didenda . kesian kami :(

penutup : tiba-tiba aku terdengar suara kucing bergaduu . lalu tersedar darii khayalan tidurr . TAMAT


p/s : korang anggap ini karangan ? klw buat karangan mcm ni dah sah-sah gagal bukan ? HAHA . 



Older Post | Newer Post