// Sabrina Fendi ♥



Le Gadis




Imma straight talking, funny, friendly and yeah Im Original ;) Sumandak from The Land Below The Wind. Proud to be sabahan ;) cheers!


Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

minah senget kata aku perampas :/
Sunday, October 10, 2010 | 0 comments
2 weeks ago , aku ngan abik just bergurau kat status di MUKABUKU aku . siyes doe memain ~ si abik ni mereng siket . tetiba knun dya give aku kiss terbangg* aku ckp kat dya mana bule kiss2 . and aku ckp haram . daa aku post mcm tuu , gf dya aka IJA GILA memaki aku . aku rilek jak . menten beb ! sabar masi ada . pastuh aku fikir hal ni suda blalu , tetiba dya pi maki aku balik . haih ! hilang ksbran aku kat dya . mna nda nyaa ~ aku suda eksplen kat dya bebaek aku ngan abik cuma KAWAN . yang dya terus mnerus mau DUSHH aku  ni kenapa ? hambekk kaww makian HOT dari aku ! sdap kan bahsa aku kat kaww minah getek ? bodoh aa klw bergaduh sbb laki . nda super laa ! apa2pun aku mntak maaf kat kaw . kita sama2 perempuan . teda pekdah juga klw bergaduh pasal lelaki . imsoory :)

Older Post | Newer Post